STEAM tjedan 2020 VP

Ova će se 2020. godina pamtiti kao jedna od najtežih godina u vezi s različitim aspektima društvenih aktivnosti. U FabLabu radimo na pristupu proizvođačima i načinima upravljanja ovom situacijom. Dakle, COVID je ovdje i moramo iznaći načine upravljanja ovom situacijom na najbolji mogući način, ne samo da bismo nastavili s aktivnostima, već i kako bi iz te situacije naučili nešto novo – kako poboljšati svoje aktivnosti, kako ponuditi nešto bolje svojim korisnicima. Naravno, mnoge su se aktivnosti ove godine preselile u online sferu, a mnogi sastanci, radionice i konferencije ispunjavaju naše društvene veze u virtualnom prostoru – i svi smo već nekako opterećeni ovom situacijom.

Naša manifestacija STEAM Week, koju provodimo od 2018, usredotočena je na učitelje i kako pokazati, demonstrirati i vježbati nove načine podučavanja djece u školama. Tijekom ovih događaja, s našim smo postojećim resursima i sredstvima uspjeli uključiti do 150 učitelja u aktivnosti. Također smo željeli dovesti i međunarodne voditelje koji mogu pokazati nešto drugačije i novo – to nije bilo lako – ali smo uspjeli i zato se moramo zahvaliti našim prijateljima iz Italije i Slovenije.

Pa, kako stvari poboljšati, kako ponuditi nešto novo? Pozvali smo sve naše prijatelje iz cijeloga svijeta – iz projekata u koje smo uključeni, koji se školuju i koji rade s novim alatima ili metodama – da nam se pridruže u ovom novom virtualnom izdanju STEAM tjedna 2020 i prezentiraju svoja otkrića, iskustva i motiviraju i nadahnu naše učitelje o načinima kako djecu učiniti motiviranijom, kreativnijom i općenito angažiranijom u procesu učenja.

Pozvali smo oko 20 osoba iz SAD-a, Kine, Portugala, Španjolske, Njemačke, Švedske, Belgije, Poljske, Italije, Austrije, Slovenije da motiviraju i nadahnu naše učitelje. Većina ih je dobro reagirala, unatoč svojim brojnim virtualnim angažmanima. Nadamo se da će naši učitelji koji rade velik posao pretvarajući kontaktno obrazovanje u virtualno, biti zainteresirani i motivirani da nam se pridruže. To ćemo omogućiti za oko 250 sudionika koristeći tehnologiju koja nam je dostupna.

Napomena: Tijekom postupka registracije zaprimili smo preko 850 registracije iz čitave Hrvatske, pa čak i izvan Hrvatske.

Raspored

Dan 1 | 28. rujan, 2020.

15:30 – 16:001.1.Krešimir ČanićUvod u STEAM tjedan
16:00 – 16:301.2.Michela MagašDoing moonshots on a STEAM engine!
16:30 – 17:001.3.ICTP Scientific FabLab of TriesteDo-It-Yourself scientific exhibits for Popular Science
18:00 – 18:301.4.André Rocha“Let’s Fabschools 2”
(separate registration needed)
18:30 – 19:00Tiego Almeida
João Cardoso
90 minutes workshop
limited to 40 participants

Dan 2 | 29. rujan, 2020.

15:30 – 16:002.1.Roberto VdovićFabLab aktivnosti & projekt SCOPE
16:00 – 16:302.2.Piet GyromprezMyMachine – small dreams, big ideas
16:30 – 17:002.3.Steefen SeegerFrom Memory To Understanding –
Charting The Course For STEAM Powered Journeys Of Discovery
18:00 – 18:302.4.Jakub LewickiMany dimensions of 3D printing
18:30 – 19:002.5.Adam Maltese Innovation in education

Dan 3 | 30. rujan, 2020.

15:30 – 16:003.1.Tomislav Rožić
Mihael Vugrinec
Transverzalne vještine za STEM obrazovanje
16:00 – 16:303.2.Greg GagePlay with Brains!
16:30 – 17:003.3.Eva HollaufThe DOIT learning program
18:00 – 18:303.4.Santi FuntimillaData collection for Digital Social Innovation
18:30 – 19:00Xavier Dominguez
Oliver Juggins
90 minutes workshop
limited to 40 participants

Dan 4 | 1. listopad, 2020.

15:30 – 16:003.1.Kristina DuvnjakKako od S stići do STEAM-a
16:00 – 16:303.2.Raphela EggerPlasticpreneur
by doing circular
16:30 – 17:003.3.Piotr BejenkaSTEAM around one machine
18:00 – 18:303.4.Gary JonesAre we preparing today’s students for tomorrows jobs?
18:30 – 19:003.5.Iva ValenčićSTEAM Week zaključak

Životopisi predavača

Ovdje je lista predavača s njihovim životopisima i temama koje će predstaviti tijekom STEAM tjedna 2020:

Greg Gage
Backyard Brains

Greg je suosnivač i izvršni direktor organizacije Backyard Brains, organizacije koja razvija alate otvorenog koda koji amaterima i studentima omogućuju sudjelovanje u otkrivanju neurona. Greg je NIH-om nagrađivani neuroznanstvenik s 9 popularnih TED razgovora i desecima recenziranih publikacija. Greg je viši suradnik na TED-u i dobitnik je nagrade Champion of Change Bijele kuće s nagrade Barack Obama za njegovu predanost građanskoj znanosti.

Adam Maltese
Indiana University

Adam trenutno istražuje prikupljanje i analizu kvantitativnih i kvalitativnih podataka o studentskim iskustvima, uspjehu i angažmanu u prirodoslovnom obrazovanju od osnovne škole do postdiplomskog studija.
Adam trenutno predaje kolegije iz sekundarnih znanstvenih metoda i diplomske seminare na School of Education oko stvaranja i razvoja interesa za STEM obrazovanje. Uz to, Adam vodi seminar za doktorante na STEM poljima koji planiraju nastaviti akademsku karijeru i zainteresirani su za poboljšanje svojih nastavnih praksi temeljenih na istraživanjima.

Michela Magas
Stormlite

Michela je predsjednica Zaklade Industry Commons koja gradi naslijeđe za međudomensku interoperabilnost. Bila je Europska žena inovatorica godine 2017, a EC i Intel Labs proglasili su je inovacijskim svjetiljkom. Savjetuje EU, G7 i nacionalne vlade. Gospođa Magas koordinirala je OSRH-ovim preporukama za inovacije za program Obzor i vodi zajednicu od 7500 inovatora.

Eva-Maria Hollauf
Salzburg Research Forschungsgesellschaft mbH

Eva-Maria istraživačica je u odjelu za inovacije i stvaranje vrijednosti u istraživačkoj instituciji Salzburg Research u Austriji. Radi u europskom projektu DOIT (“Poduzetničke vještine za mlade Socijalni inovatori u otvorenom digitalnom svijetu “, https://www.doit-europe.net, H2020-770063) i fokusira se na razvoj, podučavanje i vrednovanje inovacijskih procesa i dizajn materijala za podučavanje i učenje.
Eva Hollauf predstavit će novi pristup učenju europskog projekta DOIT. Projekt ima za cilj poticanje razvoja socijalnih i poduzetničkih vještina kroz projektno, praktično učenje u tvorničkim prostorima za djecu od 6 do 16 godina. Nakon kratkog teoretskog uvoda, dat će uvid u praktične radionice koje su provedene tijekom projekta te predstaviti materijal iz mrežnog alata za voditelje (npr. učitelje, mlade radnike) koji žele provoditi projekte socijalnih inovacija u svom obrazovnom okruženju.

Piet Grymonprez
Co-Founder & Managing Director MyMachine Global Foundation

Piet je suosnivač MyMachine jedinstvene i višestruko nagrađivane suradnje između svih obrazovnih razina: osnovnoškolci izmišljaju svoj stroj iz snova. Sve ide, sve dok to stvarno, stvarno žele. Studenti pomažu u konceptualiziranju ove ideje, a tehnički / strukovni srednjoškolci pomažu u stvaranju pravog radnog prototipa.
Bez obzira želite li riješiti izazov u svom poslu ili susjedstvu, stvoriti nešto zabavno, osnovati vlastitu tvrtku ili smisliti rješenje za nešto osobno ili globalno, sve zahtijeva smjelu akciju da oživite svoju ideju. Ovdje (prema riječima Sveučilišta Harvard) MyMachine pruža perspektivu “Ja to mogu” svim sudionicima:

  • studenti uče kako je važno imati ideje. Da se ne bi trebali bojati izraziti svoje ideje – čak i ako u početku zvuče pomalo čudno ili izazovno. Uče što je potrebno da se ideja oživi i da to mogu učiniti poštujući međusobne talente, sustvarajući, surađujući ​​i bivajući ustrajni i izdržljivi;
  • odgajatelji iskušavaju snagu projektnog učenja. Oni sudjeluju u otvorenom obrazovnom procesu koji učenicima dokazuje da ono što se događa u učionici može utjecati na – i ima vezu sa – stvarnim svijetom. To je ključni trenutak kada shvate da im MyMachine – a time i obrazovanje – donosi vještine koje mogu koristiti za život.

MyMachine sada djeluje u različitim zemljama širom svijeta, omogućavajući mladim ljudima da upravljaju vlastitom budućnošću, da postanu samomotivirani, kreativni, samozaposleni ili timski radnici u tvrtkama, organizacijama i cijelom svijetu, motivirani za rješavanje problema.

Gary Jones
MakerBlock Education

Gary je radio u obrazovnoj grani posljednjih 15 godina i sada upravlja europskim poslovanjem Makeblock Educationa. Bliska suradnja s većinom vodećih obrazovnih dobavljača i raznim drugim obrazovnim tijelima u ovom vrlo raznolikom krajoliku dala mu je stvaran uvid u izazove s kojima se učitelji suočavaju kad se obrazovne potrebe mijenjaju. Stoga je predan povezivanju vlade, industrije i obrazovanja kako bih djecu opremio alatima koji su im potrebni za procvat u sutrašnjem društvu.

Raphela Egger
Co-Founder of plasticpreneur by doing circular

Raphaela je suosnivačica tvrtke Plasticpreneur by doing circular koja se bavi društvenim i ekološkim poslovima sa sjedištem u Austriji. WE MAKE PLASTIC CIRCULAR – kako bismo osnažili zajednice, napredovali u inovacijama i potaknuli prijelaz na kružno gospodarstvo. Kao strastveni dizajneri, inženjeri i stvaratelji, nastojimo zatvoriti petlju i potaknuti prijelaz iz linearne (uzmi-napravi-ukloni) u kružnu ekonomiju. To postižemo dizajniranjem, proizvodnjom i pružanjem user-friendly, mobilnih i jednostavnih za popravak strojeva za recikliranje plastike i nudeći poduzetničku obuku.
U našem plasticpreneur INNOVATION LAB, identificiramo i razvijamo inovativne proizvode i poslovne modele od plastičnog otpada. Ovi se proizvodi mogu proizvoditi i distribuirati u našoj tvornici za recikliranje plastike, istovremeno podižući svijest o kružnoj ekonomiji i gradeći održiv način razmišljanja u našem plasticpreneur AWARENESS CENTER.

Jakub Lewicki
Allevi

Jakub je inženjer za uspjeh kupaca u tvrtki Allevi. Doktorirao je na Karolinska Institutu u Stockholmu u Švedskoj, gdje je na Odjelu za neuroznanost provodio istraživanje o mikrookruženju matičnih i tumorskih stanica. Tijekom akademske karijere Jakub je radio s novim biomaterijalima, uključujući rekombinantnu paukovu svilu i tehnologiju 3D bioprinta za modeliranje tkiva in vitro. Na svojoj trenutnoj poziciji u tvrtki Allevi, podržava zajednicu 3D biootiska kako bi unaprijedio područje biofabrikcije i tkivnog inženjerstva. Ne samo da voli znanost, već je voli i dijeliti – kao jedan od finalista međunarodnog natjecanja FameLab, Jakub kontinuirano popularizira znanost kroz razne događaje i razgovore. Nakon nekoliko sati, Jakub je proizvođač i igrač – voli se petljati s kreativnim projektima i opustiti se s igraćim kontrolerom u rukama.
Tiskara koju je izumio Gutenberg 1440. bio je jedan od najutjecajnijih događaja u drugom tisućljeću. Brzi porast proizvodnje knjiga i tekstova imao je velik utjecaj na našu civilizaciju. Utvrdio je osnove za uzorkovanje materijala u dvije dimenzije, ali nismo se tu zaustavili. Bilo je pitanje vremena da procesu dodamo još jednu dimenziju koja omogućava ljudima stvaranje trodimenzionalnih objekata. Proizvodnja aditiva prošla je dug put u posljednjih 30 godina. Od plastičnih modela, preko alata koji se koriste u svemiru, a sljedeća stanica 3D ispisa ulazi u medicinu koja nam daje nadu za stvaranje tkiva i cijelih organa. Ova tehnologija ponovno mijenja naš život, poput izuma njemačkog tiskara iz petnaestog stoljeća. Allevi, tvrtka za 3D biootisak, predvodi ovu revoluciju, stvarajući strojeve koji su sposobni za ispis predmeta pomoću živih ljudskih stanica, koji mogu poslužiti kao novi istraživački alat. Naučit ćete o ovoj tehnologiji, njezinom potencijalu i vidjeti bioprinter na djelu!

Steefen Seeger
FabLab Chemnitz

Steffen je istraživač na saksonskom Institutu za istraživanje tekstila. Teoretski fizičar po obrazovanju, Steffen Seeger se bavi osnovnim istraživanjima u području računalnog modeliranja tekućina i plinova, fraktala i paralelnog računanja. Uz svoja istraživanja, Steffen je predavao sveučilišne prakse i predavanja iz fizike, računarstva znanosti i termodinamike studentima fizike i tehnike.
Njegov osobni interes za glazbu zainteresirao ga je za područja akustičkog inženjeringa, percepcije zvuka i kognitivnu znanost. Polazeći od svoje znanstvene pozadine, aktivno je uključen u razne projekte zajednice kojima dijeli njegovu strast prema znanosti, inženjerstvu i glazbi. Među njima znanstveni klub u osnovnoj školi i FabLab Chemnitz.oprinter u akciji!

Piotr Bejenka
FabLab Twarda

Piotr je inženjer strojarstva s velikom strašću za izradu i poučavanje i suvlasnik FabLaba. Održao više sati radionica i tečajeva uvodeći STEAM obrazovanje u osnovne škole u Poljskoj. Stručnjak za 3D tisak i 3D modeliranje. Njegova je tema kako izgraditi STEAM aktivnosti oko jednog stroja. STEAM obrazovanje zahtijeva svestranost. Da bismo to postigli, u nekim su nam slučajevima potrebni dodatni materijali za pomoć. Nije uvijek sve dostupno ili moguće izraditi samo s kućnim alatima pa su potrebni skuplji alati. Naša će prezentacija pokazati kako to sve postići pomoću samo jednog malog stroja.

André Rocha
FabLab Benfica

André je izvanredni profesor na Visokoj školi za obrazovanje Veleučilišta u Lisabonu.
André je vodio vlastiti dizajnerski ured (EVOL / LEVO) između 2003. i 2017. godine kada je odlučio zaroniti u redovno obrazovanje i istraživanje dizajna. Kao stariji dizajner, André ima privilegiju raditi u najrazličitijim kontekstima. Ova ga je kombinacija pretvorila u proizvođača koji je bio očaran kreativnim i produktivnim procesima. Njegova istraživanja također ih pokušavaju spojiti, kontinuirano promatrajući širenje dizajna u / na područja poput neformalnog obrazovanja (fabschools.pt) ili poljoprivrede (grouu.cc). Kasniji – GROUU – projekt kroz koji je doktorirao na sveučilištu Nova u Lisabonu / programu digitalnih medija Sveučilišta u Portu.
2019. je diplomirao na Fab Academy, intenzivnom šestomjesečnom programu digitalne proizvodnje i brzog prototipiranja koji je vodio Neil Gershenfeld u MIT-ovom Centru za bitove i atome (CBA).
Na Visokoj školi za obrazovanje s Veleučilišta u Lisabonu, gdje predaje dizajn proizvoda i interakcija, su-upravlja lokalnim Fablabom (Fablab Benfica), koordinira njegovo sudjelovanje u Platformi distribuiranog dizajna i zadužen je za Maker Faire Lisabon.
Na kraju, kao aktivist otvorene kulture i dizajna, suosnivač je DAR-a – neprofitne udruge – i trenutno je voditelj otvorenog dizajna i tehnologije u poglavlju Creative Commons na portugalskom. U DAR-u je bio direktor, menadžer u Fablabu i vodio stotinu epizoda u radio emisiji / podcastu o Otvorenoj kulturi.
Aktivan je suradnik Globalne mreže Creative Commons i član organizacijskog odbora CC Global Summita od 2016. godine.

Tiego Almeida
FabLab Benfica

Tiago je dopunski profesor na Visokoj školi za obrazovanje Politehničkog instituta u Lisabonu i integrirani istraživač u CIE (Obrazovno istraživački centar) na ISPA – Sveučilišnom institutu. Na Visokoj školi za obrazovanje koordinira postdiplomski studij Toodler obrazovanja i Odjel za obrazovnu psihologiju. Tiago je također pedagoški koordinator FabLab Benfice i pozvani koordinator u Visokoj plesnoj školi u Lisabonu od 2014. Kao profesor visokog obrazovanja, uglavnom radi na magistarskim titulama predškolskog obrazovanja. Unutar svojih funkcija neprestano pokušava upiti set pitanja koja proizlaze iz istraživanja. Kao istraživački interes, trenutno proučava kako se djeca igraju. Posebno ga zanima razumijevanje kako ova aktivnost omogućava djeci da uče o sebi i svijetu. Da bi to učinio, želi razumjeti kako odrasli, materijali i resursi mogu podržati ovu akciju bez ograničenja. Uz njegovo istraživanje o dječjim igrama, zanima ga kako obrazovne postavke mogu podržati djecu da “postanu” unutar etičke i relacijske agencije u kolektivnom svijetu (tj. U interakciji s ljudskim i neljudskim kontekstima, okruženjima i materijalima).

João Cardoso
FabLab Benfica

João je nedavno počeo raditi kao istraživač u Fabschools / ESELx. U isto vrijeme završava i magisterij iz industrijskog dizajna na FBAUP-u. Prije je bio pripravnik u Fab Lab Barcelona gdje je imao priliku dalje razvijati svoje vještine digitalne izrade.

Santiago Funentemilla
FabLab Barcelona
FabAcademy koordinator

Santi je magistrirao arhitekturu na Sveučilištu La Salle (Universitat Ramon Llull), Španjolska. 2012. diplomirao je na Fab Academy, intenzivnom šestomjesečnom programu digitalne proizvodnje i brzog prototipiranja koji je vodio Neil Gershenfeld u MIT-ovom Centru za bitove i atome (CBA). Trenutno radi na doktoratu u digitalnim proizvodnim procesima na EGA UPC (Universitat Politecnica de Catalunya). Kao profesionalni arhitekt, Santi je više od 10 godina radio u nekoliko arhitektonskih tvrtki izvodeći projekte na međunarodnoj razini. Od 2013. dio je tima Fab Lab BCN (https://fablabbcn.org), koordinator je Jedinice za buduće učenje (FLU), jedinice usmjerene na dizajn, provedbu i koordinaciju iskustava aktivnog učenja s digitalnim proizvodni alati za zajednicu. FLU (https://twitter.com/futurelearningu) dizajnira i promovira obrazovne, inovacijske i poduzetničke projekte kao što su AmbMakers (https://twitter.com/hashtag/ambmakers), POPUPLAB „Digital Fabrication Everywhere“ (https: // fablabbcn .org / popup_fab_lab.html), FABKIDS (http://kids.fablabbcn.org/), CROCOPOI (https://crocopoi.com/). FLU sudjeluje u europskim istraživačkim projektima poput DO IT (https://www.doit-europe.net/) ili DSISCALE (https://digitalsocial.eu/about-the-project) i PHALABS 4.0 (http://www.fablabi.eu/). Od 2014. godine je Fab Guru globalnog akademskog programa Fabacademy (http://fabacademy.org/), a od 2017. profesor je Master of Design in Emergent Futures (MDEF) (https://iaac.net/educational-programi/ master-design-emergent-futures/) u organizaciji IAAC-a.

Xavier Dominguez
FabLab Barcelona
Future Learning Unit Action istraživač

Xavier je diplomirao kao multimedijski inženjer na Sveučilištu La Salle Universitat Ramon LLull, Španjolska, a 2016. godine diplomirao je na Fab Academy tečaj digitalne izrade i brze izrade prototipa u režiji Neila Gershenfelda u MIT-ovom Centru za bitove i atome (CBA).
Xavier je trenutni istraživač obrazovanja i nastavnik na Odjelu za buduće učenje. Riječ je o istraživačkoj grupi Fab Lab Barcelona koja je usredotočena na razvoj kreativnosti u međunarodnim obrazovnim ekosustavima. Istražujemo, dizajniramo, implementiramo i koordiniramo akcije kroz kreativnost, eksperimentiranje, digitalnu izradu i kodiranje pod konceptom učenja ekologije.
Također je uključen u više istraživačkih projekata koje financira EU, kao DO IT, o poduzetništvu i socijalnim inovacijama za mlade, PHALABS 4.0 koji objedinjuje fotonsko istraživanje i njegovu praktičnu primjenu u laboratoriju Fab ili POP-MACHINA čiji je cilj pokazati moć i potencijal pokreta proizvođača i suradničke proizvodnje za kružno gospodarstvo Europske unije.

Oliver Juggins
FabLab Barcelona

Oliver je diplomirao arhitekturu na Sveučilištu Cambridge (2014.) i radio je u brojnim arhitektonskim i dizajnerskim studijima sa sjedištem u Velikoj Britaniji i međunarodno. 2018. godine sudjelovao je u prvom izdanju programa Master in Design for Emergent Futures (MDEF) koji se održavao na Institutu za naprednu arhitekturu Katalonije i ELISAVA School of Design & Engineering, u suradnji s Fab Lab Barcelona. Njegov posljednji master projekt ‘The Puerta Project’ bio je u istraživačkom prostoru AI pismenosti i radio je na razvoju metodologije za približavanje strojnog učenja u učionici. Projekt je proveo u suradnji s Fab Lab Barcelona Future Learning Unit (FLU) što je jedinica usmjerena na dizajn, provedbu i koordinaciju iskustava aktivnog učenja s digitalnim proizvodnim alatima za zajednicu. Trenutno radi u Fab Lab Barcelona kao distribuirani istraživač učenja kao dio FLU tima, gdje radi na više istraživačkih projekata koje financira EU istražujući metodologije za internetska i hibridna okruženja za učenje.

ICTP Scientific FabLab of Trieste

Tim ICTP znanstvenog FabLaba iz Trsta mala je skupina entuzijasta ljudi različitih vještina i interesa, koju čine (po abecednom redu): Marco Baruzzo, Enrique Canessa, Gaia Fior, Carlo Fonda, Erika Ronchin, Sara Sossi. Zajedničko im je da svi vole dizajnirati i izrađivati ​​STEM projekte u svojem fablabu, s ciljem da javnosti na zabavan i jednostavan način pokažu znanstvene pojave tijekom tvornica i u školama. Više informacija dostupno je na našoj web stranici http://scifablab.ictp.it

Kristina Duvnjak
Bioteka

Kristina je profesorica biologije koja od 2010. sudjeluje u osnivanju Udruge Bioteka, od kada se posvećuje razvoju edukacijskih programa i projekata na području neformalnog obrazovanja, a razvoj metodologije rada posebno okrenute STEM pristupu započinje 2013. godine, nakon višetjednih STEM edukacija u Francuskoj, Engleskoj i Njemačkoj.  Autorica je više desetaka popularno-znanstvenih članaka na portalima Biologija.com.hr i Bioteka.hr, gostovala je u svim relevantnim nacionalnim televizijskim i radijskim postajama, provoditeljica je više stručnih usavršavanja u općem i strukovnom obrazovanju učitelja i profesora te je koautorica Priručnika za rad s darovitim učenicima u razrednoj nastavi te autorica STEM priručnika  za rad s djecom u predškolskim ustanovama. Istraživačka i projektna nastava za djecu i mlade je, uz razvoj STEM metodologije, glavni fokus Kristinog rada. Uz pomoć konkretnih primjera školskih pokusa „pretvorit“ ćemo S pokuse (pokuse iz prirodoslovnog područja) u STEAM pokuse i to bez opreme

Tomislav Rožić
CARNet

Tomislav je prvostupnik kroatistike, a zaposlen je na mjestu suradnika u CARNET-ovim Centrima potpore. U CARNET-u se isprva bavio testiranjem softvera i administriranjem usluga EMA i LimeSurvey. Potom kreće raditi na osmišljavanju i prijavi, a nakon odobrenja i na vođenju i administriranju europskog projekta DOTS – Development of transversal skills in STEM čiji je glavni cilj osnaživanje nastavnika za poticanje razvoja transverzalnih vještina u STEM nastavi.

Mihael Vugrinec
CARNet

Mihael je zaposlen u CARNET-u na mjestu suradnika u centrima potpore. Diplomirao je na diplomskom studiju na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu smjer “Menadžment”. Prije dolaska u CARNET radio je u FMCG i financijskoj industriji. Dolaskom u CARNET, glavni fokus je na radu s nacionalnim sustavima koji su usko vezani uz unapređenje procesa obrazovanja u Hrvatskoj. Neki od projekata na kojima sudjeluje su: ERASMUS+ KA2 “DOTS – Development of transversal skills in STEM”, program “e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće” i  projekt “e-Upisi: izrada sustava prijava i upisa u obrazovne institucije”. Voli sudjelovati u izazovnim projektima, usvajati nova znanja i vještine, te je motiviran unaprijediti procese u obrazovanju.

Krešimir Čanić

Krešimir je radio puno poslova, od marketing managera, demonstratora lab. vježbi iz fizike za studente računarstva Sveučilišta u Splitu, predavača fizike na gimnaziji, idejnog autora i voditelja mnogih znanstveno popularnih događanja u Hrvatskoj i inozemstvu (između ostalih i STEAM tjedna), do savjetnik Školske knjige za EU projekte iz područja obrazovanja.
Aktivan je u više udruga iz različitih polja djelatnosti, te je član Savjeta za razvoj civilnog društva vlade RH iz područja Tehničke kulture i član Upravnog odbora Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.
Kao aktivan sudionik znanstvene komunikacije na globalnoj razini prije dvije godine kao jedan od osnivača postaje član upravnog odbora Beijing Global Network of Science Festivals.

Roberto Vdović
FabLab Zagreb &
Faculty of Architecture University of Zagreb

Roberto je arhitekt, istraživač, odgojitelj i poduzetnik.
Suosnivač je i predsjednik FabLaba Zagreb i nacionalni koordinator na nekoliko europskih projekata. Magistar je arhitekture i magistar znanosti iz područja računalne vizualizacije na Sveučilištu u Zagrebu. Predavao je preddiplomske tečajeve „Uvod u primjenu računala“, „Primjena računala u arhitekturi“, „Modeliranje informacija o zgradama“ i „3D modeliranje i vizualizacija“ i master tečajeve „Računalna arhitektura krajobraza“ i „Procjena vizualnog utjecaja“ . Sudjelovao je na međunarodnim radionicama i konferencijama. Istraživanje interakcijskog multimedijskog dizajna, parametarskog i generativnog dizajna te integracije modeliranja informacija o zgradama s digitalnom izradom. Sudjelovao je na kongresima i simpozijima o arhitekturi, visokogradnji i informacijskim tehnologijama, a sudjelovao je i na nekoliko međunarodnih znanstvenih i istraživačkih projekata iz područja arhitekture, visokogradnje i upravljanja informacijama. Autor je nekoliko radova iz istog područja interesa. Njegova dizajnerska praksa od 1995. uključuje obnove i nove građevinske projekte u privatnom i javnom sektoru, uključujući kulturnu baštinu. Jedan je od suosnivača i predsjednik FabLab Hrvatska, jednog od prvih u regiji JIE. Istraživač je i / ili voditelj projekta na nekim FabLab projektima i član tima na znanstvenoistraživačkom projektu koji financira Hrvatska znanstvena zaklada. Nacionalni je koordinator nekoliko europskih projekata. Pionir je istraživanja i primjene digitalne tehnologije u području arhitekture od 1987. godine, s posebnim fokusima razvijenim od CAAD-a početkom ‘90., Do BIM-a oko 2000., Računalnom vizualizacijom tijekom ‘10. I digitalnom izradom sa svim
utjecaj na arhitekturu, ali i na cijelo društvo od 2010. godine. Voditelj je projekta STEAM tjedna od 2018. godine i prvi istaknuti producent tvrtke Maker Faire Zagreb od 2019. godine.

Registracija

Registracijski formular nalazi se na slijedećoj adresi https://forms.gle/c89H1Xp7CM6tKMh28